Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ακαδημία Πλάτωνος: Το επόμενο τσιμέντωμα

 

Ακαδημία Πλάτωνος: Το επόμενο τσιμέντωμα

Ακαδημία Πλάτωνος: Το επόμενο τσιμέντωμα

Ακαδημία Πλάτωνος: Το επόμενο τσιμέντωμα
Ακαδημία Πλάτωνος: Το επόμενο τσιμέντωμα

Το 2010 πανηγυρίζαμε όταν διαβάσαμε στις εφημερίδες: “Πράσινο αντί τσιμέντου στην Ακαδημία Πλάτωνος”. Κάναμε απίστευτη χαρά. Έλα όμως που υπολογίσαμε χωρίς τους ξενοδόχους. Και οι ξενοδόχοι ονομάζονται Μενδώνη & Μπακογιάννης. Τσιμέντο αυτή – Μεγάλο περίπατο αυτός. Κλείσαμε!

Και φτάσαμε στο σημείο να βρισκόμαστε ένα βήμα πριν την κατασκευή του εμπορικού κέντρου Academy Gardens στην Ακαδημία Πλάτωνος από την εταιρεία Artume, μετά την έκδοση του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος, που διευκολύνει την έκδοση οικοδομικής άδειας.

Τα λίγα, μικρά, αξιοπρεπή site που θέλουν να λένε τις αλήθειες και δεν κουκουλώνουν τα πράγματα κατά το δοκούν, γράφουν: “Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, το έως σήμερα ανοιχτό και καταπράσινο πάρκο της Ακαδημίας Πλάτωνος των 145 στρεμμάτων χωρίζεται στα τρία. Το πρώτο τμήμα θα αφορά τους οριοθετημένους, ενοποιημένους χώρους αρχαιολογικών σκαμμάτων, έκτασης περίπου 60 στρεμμάτων. Για το έργο αυτό θα κοπούν συνολικά 580 δέντρα, πολλά από αυτά ύψους άνω των 4 μέτρων, με τα 64 από αυτά στον χώρο του Περιστυλίου. Το δεύτερο τμήμα θα αφορά την αποκοπή από το πάρκο 30 στρεμμάτων για την κατασκευή του “Μουσείου της Πόλης των Αθηνών” (;), που συνεπάγεται την καταστροφή των δύο υπαρχόντων γηπέδων ποδοσφαίρου και μπάσκετ στα οποία αθλούνται δεκάδες αθλητικοί σύλλογοι και ερασιτεχνικές ομάδες της περιοχής, ενώ αποτελούν δύο από τα λιγοστά γήπεδα στην 4η Δημοτική Κοινότητα Αθήνας.”

Που σημαίνει πως αφαιρώντας αυτούς τους χώρους, θα απομείνει ως πάρκο μια έκταση που δεν μας λένε πόση θα είναι ακριβώς και θα περιλαμβάνει τον χώρο που θα διαχειρίζεται ο Δήμος Αθηναίων, δηλαδή τα μονοπάτια, την παιδική χαρά και κάποιος χώρος αναψυχής τύπου αναψυκτήριου. Κατάλαβες; Πρέπει να βολέψουμε τον κουμπάρο για να κάνει τις μπίζνες του εκεί.

Η Αθήνα έχει ανάγκη από πάρκα, όχι από εμπορικά κέντρα.

Στον χορό μπαίνει και ο Πατούλης: “Η σύμβαση συνυπογράφεται από την Περιφέρεια Αττικής, και από την εταιρεία «Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε.», που ανέλαβε την «αξιοποίηση» του Εθνικού Κήπου και του Λόφου Φιλοπάππου με δυνατότητα συμμετοχής ιδιωτικών εταιρειών-οργανισμών.” Λένε δε πως η εταιρία αυτή είναι συμφερόντων Μπακογιάννη.

Η δαπάνη για το υπουργείο Πολιτισμού ανέρχεται σε €1.931.309. Τον αρχιτεκτονικό διαγωνισμό αναλαμβάνει η εταιρεία «Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε.» με δαπάνη €186.000. Ο Δήμος Αθηναίων αναλαμβάνει την «επαναδιαμόρφωση» όσων χώρων του πάρκου απομείνουν με νέα μονοπάτια, χώρους αναψυχής, συντήρηση του πράσινου και εγκατάσταση πυροσβεστικών κρουνών και τουαλετών, με τον προϋπολογισμό να ανέρχεται σε €1.652.073. (Προσέξτε τα ποσά σας παρακαλώ.  Το υπουργείο πολιτισμού θα δώσει ένα εκατομμύριο, εννιακόσιες τριάντα μία χιλιάδες και τριακόσια εννιά ευρώ. Ούτε τριακόσια, ούτε τριακόσια δέκα.)

Προφανής ο στόχος της σύμπραξης Υπουργείου Πολιτισμού, Δήμου Αθηναίων και Περιφέρειας Αττικής η στέρηση ελεύθερης πρόσβασης των πολιτών στους δημόσιους χώρους πρασίνου. Με την κοπή δέντρων, τσιμεντάρισμα μονοπατιών & ανοιχτών χώρων και ολική περίφραξη με ωράριο κλεισίματος, ο πολίτης δεν θα έχει άλλη επιλογή από τα αναψυκτήρια που θα εκμισθώνονται από τον Δήμο σε ιδιώτες.

Προβλέπω πως αν δεν συναντήσουν σφοδρή αντίσταση και περάσει κι αυτό το έκτρωμα, σειρά θα έχει ο λόφος του Φιλοπάππου και ο Εθνικός κήπος. Οι προθέσεις τους είναι δηλωμένες: Εδώ δεν δίστασαν να τσιμεντώσουν την Ακρόπολη, θα σεβαστούν την Ακαδημία Πλάτωνος;

Πηγή

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.

10.0 ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
 
Σήμερα παρότι ο πολίτης πληρώνει τέλη κυκλοφορίας – διόδια, έχει στη διάθεση του άθλιο και ανύπαρκτο οδικό δίκτυο, που δεν συντηρείται ούτε επιφανειακά, ούτε τα φρεάτια απορροής, με ανύπαρκτα πεζοδρόμια, χωρίς πρόσβαση για ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, με σπάνιο νυχτερινό φωτισμό κλπ.
 
10.1. Καταρχήν είναι προγραμματισμένη η αναβάθμιση όλων των υπαρχόντων Εθνικών δικτύων.
 
10.2. Θα επενδυθούν όλα όσα χρειαστούν για την αναβάθμιση των ανωτέρων ειδικά μέσα στις πόλεις με άριστη ποιότητος άσφαλτο, αντιολισθητική, επίπεδη, χωρίς προεξοχές κτλ.
 
10.3. Θα αναβαθμιστούν τα πεζοδρόμια και όπου υπάρχει διέλευση πεζών.
 
10.4. Θα δημιουργηθούν ορθά δομημένοι χώροι στάθμευσης, υπογείως ή υπεργείως ούτως ώστε να διευκολύνεται η διακίνηση των αυτοκινήτων στις μεγαλουπόλεις.
 
10.5. Θα δημιουργηθούν χώροι – πνεύμονες πράσινου και θα αναπλαστούν οι υπάρχοντες, που θα φυλάσσονται με μόνιμο προσωπικό ασφαλείας, με στόχο την ευχαρίστηση και απόλαυση των πολιτών και για να αποφεύγεται η κατάληψή τους από περιθωριακές, εγκληματικές ομάδες κλπ.
 
10.6. Είναι στο πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας να δημιουργηθούν χιλιάδες χώροι όπου θα μπορούν οι πολίτες να καλύπτουν την αισθητική τους, να μπορούν να απολαμβάνουν τα τοπία και να εναρμονίζονται με το περιβάλλον.
 
10.7. Επίσης θα γίνει αναβάθμιση όλων των γεφυρών που υπάρχουν, γιατί η σημερινή κατάσταση του 2015 τείνει να εξομοιωθεί με την μεταπολεμική περίοδο.
 
10.8. Θα διορθωθούν οι φωτισμοί και θα δημιουργούν υποστηρικτικές υπηρεσίες στους δημόσιους χώρους ούτως ώστε να υπάρχει αισθητική, να εκφράζεται η τέχνη, να προσφέρουν άνεση και να αποφορτίζουν τις μεγαλουπόλεις από το θόρυβο, τη μόλυνση και τη μετακίνηση.
 
10.9. Η Ελλήνων Πολιτεία από τη στιγμή, που θα αναλάβει την ευθύνη της διακυβέρνησης, έχει πρόγραμμα να καταστήσει όλη την Ελλάδα ένα απέραντο εργοτάξιο Εθνικής ανάπτυξης.
 
10.10. τα κονδύλια που θα δαπανηθούν για αυτό είναι δεδομένα και άφθονα. Θα κατασκευαστούν δύο παράλληλοι αυτοκινητόδρομοι με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και τεχνολογίας, που θα καλύπτουν το δυτικό και ανατολικό τμήμα της καθ’ όλο το μήκος της χώρας. Οι ανωτέρω θα διασυνδέονται μεταξύ τους ανά διαστήματα ώστε να εξυπηρετούνται όλες οι ενδιάμεσες περιοχές. Ο ίδιος σχεδιασμός θα εφαρμοστεί και στην νησιωτική Ελλάδα.
 
10.11. Μέλημα της Πολιτείας είναι η πρόσβαση και στο πιο απομακρυσμένο χωριό με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Αυτό θα δώσει την δυνατότητα της εκμετάλλευσης και χρησιμοποίησης για οίκηση και ανάπτυξη περιοχών που μέχρι σήμερα είναι απρόσβατες.
 
10.12. Θα γίνουν υποδομές ώστε ο πληθυσμός να κατανέμεται οικιστικά σε όλη την επιφάνεια σε οικιστικούς οργανωμένους χώρους για να μπορέσει ο άνθρωπος να ζήσει σε περιβάλλον που καλύπτει την ευαισθησία του.
 
10.13. Σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι η δημιουργία πόλεων και κωμοπόλεων ώστε κάθε πολίτης να ζει στο φυσικό περιβάλλον και να είναι σε επαφή με αυτό για να μπορέσει ενεργειακά να καλύψει την αρμονία που χρειάζεται.
 
10.14. Οι οικιστικές περιοχές, που θα δημιουργηθούν, θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πολιτών με υψηλών προδιαγραφών υποδομές πχ αποχετευτικό, ηλεκτρικό, υδρευτικό κλπ.
 
10.15. Οι οικίες είναι σχεδιασμένες με προσανατολισμό ώστε να δέχονται όλες τις ακτινοβολίες, που είναι απαραίτητες στον άνθρωπο, με τέτοιο τρόπο ώστε να εναρμονίζονται με το φυσικό περιβάλλον και να το σέβονται. Η κατασκευή τους θα είναι με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ενεργειακά αυτάρκης και θα κατασκευάζονται μόνο από φυσικά υλικά, της μητέρας γης. λες οι πόλεις και οι κωμοπόλεις θα εξυπηρετούνται σε όλη την έκταση τους με άμεση πρόσβαση από οικολογικούς συρμούς πόλεων.
 
10.16. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών έχουν σχεδιαστεί παράλληλα με τους αυτοκινητόδρομους να λειτουργούν αμαξοστοιχίες υψηλών ταχυτήτων και προδιαγραφών.
 
10.17. Κάθε κωμόπολη ή πόλη, ανάλογα στο μέρος που βρίσκεται, θα έχει τις ανάλογες υποδομές για την διασύνδεσή της με την υπόλοιπη χώρα.
 
10.18. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στην αεροπορική διασύνδεση, που θα καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδος, ηπειρωτική και νησιωτική χώρα. λα τα νησιά μας θα είναι συνδεδεμένα με ακτοπλοΐα μεταξύ τους και με την ηπειρωτική Ελλάδα.
10.19. Επίσης θα γίνεται χρήση υδροπλάνων όπου είναι αναγκαίο.
 
10.20. Το σχέδιο της Ελλήνων Πολιτείας είναι οι μεγαλουπόλεις να δώσουν την θέση τους προοδευτικά στις μικρές πόλεις, κωμοπόλεις, που θα κατασκευαστούν, ώστε οι πολίτες να απολαμβάνουν αυτά που παρέχει η φύση της χώρας μας.
 
10.21. Η Ελλήνων Πολιτεία μέσω των τιμών των ακινήτων (real estate) δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την αποσυμφόρηση των μεγάλων πόλεων.
 
10.22. Πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας είναι η κατασκευή μιας πόλης εξ’ αρχής και εξ’ ολοκλήρου, που θα φιλοξενεί αποκλειστικά την διοίκηση, θα περιλαμβάνει όλα τα υπουργεία, τους οργανισμούς και τα ιδρύματα, τα οποία θα διοικούν την Ελλήνων Πολιτεία.
 
10.23. Η πόλη αυτή θα κατασκευαστεί σε μια περιοχή, που θα αναδεικνύει το κάλλος της Ελληνικής γης, θα έχει ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, που θα προσφέρουν άριστη εξυπηρέτηση για επίσημους προσκεκλημένους, καθώς και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις όλων των υποδομών, όπως αεροδρόμιο, πάρκα κλπ.
 
10.24. Σε αυτήν την πόλη η Ελλήνων Πολιτεία θα κατασκευάσει ανάλογη με τη χρήση του οικοδομικό συγκρότημα, που θα φροντίσει να γίνει η νέα έδρα του οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.
 
10.25. Θα κληθούν όλα τα κράτη να στείλουν τους επίσημους πρεσβευτές τους, που έχουν στα Ηνωμένα Έθνη και να εγκατασταθούν στο οικοδομικό συγκρότημα εντελώς δωρεάν.
 
10.26. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να καλέσει όλα τα Έθνη – Κράτη να φιλοξενηθούν από αυτήν στην νέα έδρα των Ηνωμένων Εθνών που θα ιδρύσει.
 
10.27. Για να σταματήσει η υπέρογκη δαπάνη, που καλούνται σήμερα να πληρώσουν, στις σημερινές εγκαταστάσεις των Ηνωμένων Εθνών. Αυτό θα γίνει ως δείγμα μεγαλοπρέπειας του Ελληνικού Έθνους προς ολόκληρο τον πλανήτη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΑΚΡΙΒΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ (ΜΕΡΟΣ 2ο)

ΓΙΑΝΝΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ: 600.000€ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΟΥ

ΟΙ ΨΑΡΑΔΕΣ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗΣ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ - (ΒΙΝΤΕΟ)