Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΠΑΡΟΝ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ (ΜΕΡΟΣ 4ο)

 

ΤΟ ΠΑΡΟΝ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ (ΜΕΡΟΣ 4ο)

Σίγουρα το περιβάλλον που ζούμε και διαβιώνουμε οι άνθρωποι διαμορφώνεται μέσα από τις ανθρώπινες συμπεριφορές οι οποίες καθορίζονται από το δομημένο πλαίσιο γνώσεων νόμων και κανόνων. Όμως οι αξίες των ανθρώπων είναι εκείνες που επί της ουσίας δίνουν μορφή και κατεύθυνση στην θέληση και στις πράξεις τους οι οποίες με την σειρά τους διαπλάθουν το σύνολο της κοινωνίας , δηλαδή τον κοινό νου και παράγεται πολιτισμός. Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΙΣΘΗΤΗ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΝΤΙ- ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ! Τι είναι , λοιπόν, οι αξίες και πως ταξινομούνται; Ποια η σχέση τους με την Παιδεία και την εκπαίδευση; Σε τι διαφέρουν από τις στάσεις και τις πεποιθήσεις; Η κυρία Δημητρίου Αικατερίνη, υποψήφια βουλευτής στο Νομό Θεσπρωτίας με τον Πολιτικό Φορέα ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, μιλάει για το αντιαξιακό παρόν της ανθρωπότητας και εξηγεί τις πραγματικές αξίες που ενυπάρχουν σε κάθε άνθρωπο καθώς και τις αρχές που είναι αναγκαίες για την λειτουργία της πολιτεία στην εκπομπή ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ με τον Στέφανο Σουφλερό. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ninadimitriou2019@gmail.com – 693 4141 042

ΤΟ ΠΑΡΟΝ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ (ΜΕΡΟΣ 4ο)

ΤΟ ΠΑΡΟΝ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ (ΜΕΡΟΣ 4ο)
ΤΟ ΠΑΡΟΝ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ (ΜΕΡΟΣ 4ο)

Σίγουρα το περιβάλλον που ζούμε και διαβιώνουμε οι άνθρωποι διαμορφώνεται μέσα από τις ανθρώπινες συμπεριφορές οι οποίες καθορίζονται από το δομημένο πλαίσιο γνώσεων νόμων και κανόνων. Όμως οι αξίες των ανθρώπων είναι εκείνες που επί της ουσίας δίνουν μορφή και κατεύθυνση στην θέληση και στις πράξεις τους οι οποίες με την σειρά τους διαπλάθουν το σύνολο της κοινωνίας , δηλαδή τον κοινό νου και παράγεται πολιτισμός. Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΙΣΘΗΤΗ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΝΤΙ- ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ! Τι είναι , λοιπόν, οι αξίες και πως ταξινομούνται; Ποια η σχέση τους με την Παιδεία και την εκπαίδευση; Σε τι διαφέρουν από τις στάσεις και τις πεποιθήσεις; Η κυρία Δημητρίου Αικατερίνη, υποψήφια βουλευτής στο Νομό Θεσπρωτίας με τον Πολιτικό Φορέα ‘’ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ’’, μιλάει για το αντιαξιακό παρόν της ανθρωπότητας και εξηγεί τις πραγματικές αξίες που ενυπάρχουν σε κάθε άνθρωπο καθώς και τις αρχές που είναι αναγκαίες για την λειτουργία της πολιτεία στην εκπομπή ‘’ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ’’ με τον Στέφανο Σουφλερό. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ , ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ninadimitriou2019@gmail.com – 693 4141 042

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

 

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.

Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας. 

1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.

1.2.  Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. ε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΟΙ ΨΑΡΑΔΕΣ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥΛΙΑΝΗΣ ΣΤΗΝ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ - (ΒΙΝΤΕΟ)

ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΣΤΑ ΨΑΡΙΑ ΙΧΘΥΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ - (ΒΙΝΤΕΟ)

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ - ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΔΑΝΕΙΑ - ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ